Hejsan alla!

Nej inte dött om någon tror de hehe..
Jag bara lever i min lilla bubbla och bloggadet ligger väldigt på is..
Känner att jag inte vill ta bort den för jag hoppas jag får användning av den snart:)

Jag har ju äntligen tagit tag i mitt liv nu mera på allvar med tanke på hur jag mår så e det en stor bedrift av mig bara att ringa läkare å sånt som faktiskt e gjort nu..
jag kommer fram till mycket  insikter som hjälper mig framåt..

Nej nu ska jag börja förbereda mig mera för söndagen då MIN kära vän drar till Afrika, är sjukt stolt
över henne och jag har  fått en läxa medans hon e borta å ja jag ska göra den oavsett hur jobbigt de än kommer bli..
Jag önskar henne lycka till och hoppas de går bra för henne..

Sen så hoppas jag få se min vän som flyttade hem till järvsö här förra veckan, hon gjorde ett rejält uppbrott och de är jag så stolt över henne att hon va så modig..
De kommer gå bra med allt gumman de lovar jag:)
I see you soon!

Få se när jag tar mig tid att skriva igen..
Bloggen kanske blir min räddning man vet aldrig hehe

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0