Insikter!

Ja de är de nog när jag kommer på hur medveten jag blir om hur saker är och hur de egentligen borde vara..
Jag tror jag är på god väg mot mina mål, att komma underfund med vad som tyngt en alla dagar när man bara vart/är nere och inte vill mera..
Dom gångerna som bara vill vara ifred och inte synas, slippa alla människor och bara försvinna
jag kan känna att jag ändå fast jag nu fortfarande är i en första fas att ta mig ur ett beteende som jag haft sen barn är medveten om vissa saker vilket gör att jag lär mig mer och blir klokare.
Tror också att jag kan lättare göra de svåra sakerna nu, de kommer komma en tuff period nu framöver och nu ska jag helt plötsligt vara medveten och ärlig mot mig själv genom detta, är både spännande men fruktansvärt rädd..
Hur kommer jag reagera, hur förhåller jag mig till de nya, min kropp hur kommer den att förstå och ta emot????
Ja många frågor som kräver en del svar som bara jag kan ge..


Hittade en text idag som jag tyckter stämmer..

Lycka gör dig SÖT
Utmaningar gör dig STARK
Sorger gör dig HUMAN
Misslyckanden gör dig ÖDMJUK
Framgång gör att du STRÅLAR
Men endast VÄNNER får dig att hålla ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0