underbart :)

Ja herregud säger jag bara..

När man haft en helg med bråk och omtumlande saker så är man så trött så man vill helst inget..

Då ringer en helt underbar person till mig som lyfter mig upp från allt och jag blir den Caroline som jag vill vara,
sjukt galet, blir ju så glad finns inga ord för hur skönt de kndes.
Trodde aldrig jag skulle få den känslan i kroppen igen..
De är ju helt galet, har värsta ruset i kroppen fortfarande haha

Idag så har jag fixat mer i lgh, ska sätta upp nån hylla och och lite små sak som ska fixas..
Funderar på att åka till sundvall på fredag en sväng, skulle behöva en ny telefon faktiskt..
Sen handla nån snygg klänning och så thihi..

Sen hoppas jag får besök i helgen så den här vecka blir de träna, träna, träna haha
inte för att jag kan förvänta mig något stort ska hända men jag vill ju komma igång oxå..
Jag hoppas verkligen att de blir en helt underbar helg faktiskt :)

Näe ska fortsätta nu
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0