25 år..

ja snart blir man de.. tror jag har lite kris att jag inte hunnit med så mycket som de flesta i min ommgivning.
jag tror iof att jag gör saker som de flesta aldrig skulle göra helle så och sen har jag utvecklas i min person ganska mycket och känns som jag mer 30 i mitt sätt att vara än 25 men så är jag..
har iaf försökt att inte vara så allvarlig, inte så lätt att slappna av när man är sjukskriven och har en massa tvivel om sig hela tiden..

ja näe nu ska jag planera festen ordentligt så den blir kul iaf, nån som har nått förslag?
inbjudningar är skickade och lokal bokad.
vet vad jag ska bjuda på och hur ungefär de ska se ut..

jaja jag hoppas de blir askul och att människor får de kul med..

kram

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du fär säga till om du behöver hjälp med något.

Jag kommer iaf på festen eventuellt sven

2009-02-14 @ 17:26:59
URL: http://wwwmadeleine.blogg.se/
Postat av: Annefrid

vart ska du ha fest?

2009-03-03 @ 12:04:09
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0