Suck!!

Allvarligt vadser människor i lilla hålan ljusdal?
En massa inbölingar som bara tror sig leva ett lyckligt liv..
Herregud inte kunna åka utanför kommunens gränser, vara instängd och tro att de löser sig..

De har jag iaf slutat med, bort ska jag och så skönt å veta att dit jag kommer där kan jag få leva utan massa skvaller och skit.. Ska bli så skönt att slippa instängda människor..
Att få hitta mig, få vara lycklig..
Men de få människor som komemr veta vart jag tar vägen dom betyder något för mig, de är dom människorna som ställt upp som inte dömt mig lr försökt konkurera.. Galet men så är de..

Jag hoppas några andra människor vaknar till liv i den här hålan och vågar se utanför alla ramar, för de finns en värld som väntar på er oxå de kan jag lova..

Nu ska jag packa och flyga och fara.. haha
Näe men jag skriver när jag får lust

Kramar till er som läser

Kommentarer
Postat av: anna

<3 <3 <3

2009-04-17 @ 11:29:25
Postat av: Anonym

Alla instängda idioter kommer du hitta vart du än åker, för oavsett vart man bor, så kommer vardagen runt omkring ikapp en...

Men du gör helt rätt, lämna stället och se nått annat!!

2009-05-25 @ 09:49:01
Postat av: carro

Jo men som Ljusdal ser ut så förstår jag inte varför folk vill bo där äns..

Så jag flyttar...

2009-05-25 @ 17:22:25
URL: http://carrosoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0