hjärtat talar...

Hur orkar människor egentligen...

Kan man bara få vara ifred, man försöker vara tillmötesgående men de verkar inte duga de heller..

Jag har har iaf gått vidare från helgens alla bravader.. Oj de va inte att leka med de.. 

Jag kom på hur den här kommunen funkar och varförj jag flyttade härifrån, kanske bästa vore om jag jag aldrig flyttat hem men jaja jag kan inte ta på mig allt, tycker försig inte att jag gjort något fel förutom ett som jag inte alls är så stolt över och  som inte är jag å de är att ljuga.. De kommer jag aldrig nånsin att göra igen...
jag kommer fortsätta vara Caroline som är öppen och vill människors bästa..

I övrigt har de vart en rätt rolig helg och jag har dansat och sjungit en del..

Va konsert i lördags vilket jag tyckte gick jätte bra, va länge sen jag fick göra nånting så roligt som jag såg fram emot.. De va hur kul som helst.. Nu ska vi börja på nästa projekt de ska bli spännande..

Jag saknar min Marta vart är  du gumman... Kom hem snart så jag får kramas med nån jag älskar...

Jag har lite små saker jag ska  göra i veckan, måla en tavla till morbror som fyller 50 år, han har stor partaj på fredag ska bli roligt... Sen ska jag börja träna vilket ska bli skit kul.. ja jag ser fram emot denna vecka...

Gud de är så himla skönt att få känna nångång även när man mår som jag att finna några små saker i tillvaron som gör att en får lite lyckorus... eller vad de är...

Näe måste sätta igång nu, få se om de händer några fler spännnande saker på vägen :) You never know...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0