Vill ha julmys nu!!

Till helgen är de fösta advent, vill bara julbaka och
göra mysigt hemma..
När jag kommer hem från sthlm ska de bli mys i mitt lilla hus.. thihi

Idag när man fått lite pengar :) ska jag köpa mig en ny telefon, min har
ju gått sönder totalt, helt ohållbart att ha den..
Ibland så kommer handsfree saken upp i displayen, fast jag inte har handsfree i äns..
Då kan jag inte svara eller ringa.. cptelefon..
Så idag blir de ny.. ingen värstingtelefon men en normal.. haha

Imorgon ska jag nog in till city och köpa några julklappar, fast de blir inte så dyra lr många..
Men några blir de allt..

Nu ska ta å fixa syrrans hår, ikväll blir de nog mitt hår som ska fixas..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0