haha är lite seg :)

Ja de är så mycket nu har inte hunnit skriva nå..

Jag åkte till ljusdal i fredags sen va de full rulle, flyttade till lgh brevid så de blev bara massa spring:)
Är ganska trött mten nu bara längtar jag till julaftonsmorgon, ska skjutsa anki o daniel dom ska åka till canarieöarna över jul, lite avis är man ju..
Sen blir de bara mys och laga mat, sååå mysigt å vara med familjen..
Åker tillbaka till ljusdal på torsdagmorgon, ska fira min juldag med min älskade Marta- älskar dig!
Hoppas de blir jätte roligt..

Ja önskar alla som läser min blogg en riktigt God Jul :)

Kramar til er 

Kommentarer
Postat av: Anna

God Jul på dig också älsklingen min! <3

2008-12-22 @ 21:36:08
Postat av: Laura

God jul på dig gumman!

2008-12-25 @ 14:32:54
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0